1. جلوگیری از سرقت خودرو

شرکت های اجاره خودرو در سراسر جهان همواره نگران سرقت و تصادف خودروهای خود هستند و به همین دلیل از دستگاه های ردیابی خودرو برای پیگیری و کنترل ناوگان اجاره اتومبیل خود استفاده می کنند. این سیستم ها، اطلاعات با ارزشی درمورد موقعیت خودرو را در اختیار صاحبان شرکت قرار می دهند. درصورت سرقت خودرو، شرکت می تواند دارایی خود را در چند ثانیه پیدا کند. سیستم ردیاب خودرو این امکان را به آنها می دهد تا خودرو را غیر فعال کرده و برای پس گرفتن آن اقدام کنند


2. کنترل و نظارت بر خودرو از طریق سیستم هشدار ردیاب خودرو

 اهداف سیستم های ردیاب خودرو تنها به ردیابی و اعلام موقعیت محدود نمی شود بلکه بیشتر دستگاه های ردیاب همچنین دارای سیستم هشدار نیز می باشند. سیستم هشدار از قابلیت های ویژه ردیاب خودرو به شمار می آید که صاحبان شرکت می توانند آن را به گونه ای تنظیم کنند که در صورت رخ دادن هرحادثه ای برای خودرو، پیامک آن برروی گوشی آنها ارسال شود.

 

سیستم هشدار گزینه های متفاوتی دارد که صاحب خودرو در کنترل پنل نرم افزار، تنظمیات لازم را بر روی آن انجام دهد. هشدار سرعت، مسیر، حادثه از گزینه های سیستم هشدار محسوب می شود. به این ترتیب که سیستم هشدار در صورت سرعت غیر مجاز، خروج از محدوده تعیین شده و یا حادثه ای مانند گم شدن، صاحب خودرو ر از طریق ارسال پیامک با خبر می سازد.

3. ایمنی راننده خودرو

دکمه SOS از قابلیت های ویژه ای است که بعضی از ردیاب های خودرو به آن مجهز می باشند. پس در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید باشید زیرا این امر می تواند جان رانندگان را نجات دهد. راننده می تواند در موارد اضطراری با فشار دادن این دکمه و نگه داشتن آن، صاحبان خودرو را از موقعیت به وجود آمده باخبر سازد تا برای کمک به او اقدام کنند. این ویژگی خاص در مواقع اضطراری به اثبات رسیده است و بی نهایت بازخورد مشتری را افزایش می دهد.

برای مشاهده ردیاب های خودرو لینک زیر را کلیک کنید

https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html