ردیاب خودرو یا بیمه سرقت؟ امروزه با وجود استفاده از دزدگیر، قفل پدال و فرمان و حتی ردیاب، بازهم هر روز شاهد افزایش سرقت خودرو هستیم. پس چگونه می توانیم از خودروی خود در برابر سارقان خودرو مراقبت کنیم؟ باید بگوییم که استفاده بیمه سرقت و نصب ردیاب خودرو تا حدود زیادی می تواند خیال ما را در رابطه سرقت خودرو راحت کند. حال سوال مهم این است بیمه سرقت یا ردیاب خودرو، کدام بهتر است؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه مطلب از مزایای هر دو بیشتر خواهیم کرد و اینکه کدام را انتخاب می کنید به قضاوت شما بستگی دارد؟

 

با مزایای بیمه سرقت آشنا شوید!!!

 

بیمه سرقت در واقع زیر مجموعه‌ بیمه بدنه و یکی از سه پوشش اصلی آن می باشد. بیمه بدنه خودرو همانند بیمه شخص ثالث، یک بیمه اختیاری است و لازم است شما برای پوشش‌های اضافی به قرارداد بیمه بدنه خودرو یک هزینه جدا بپردازید. قیمت بیمه ی بدنه خودرو با  قیمت خودرو ی شما ارتباطی مستقیم دارد به این معنا که هرچقدر خودروی شما گرانتر باشد، هزینه بیشتری را نیز باید به طور سالیانه پرداخت کنید.

اگر خودروی سرقتی شما دارای بیمه بدنه باشد، بیمه تا 80 درصد از ارزش خودرو را به شما به عنوان خسارت پرداخت می کند و تنها 20 درصد از ارزش خودرو تحت عنوان  فرانشیز کم می‌کند. البته به شرط ها و شروطها!!!

پس از اینکه سرقت خودروی خود را به پلیس اعلان کردید، در یک بازه‌ی سه ماه و به فاصله 45 روز، باید دو بار خودروی شما در روزنامه آگهی شود. اگر در طول این سه ماه، خودروی شما پیدا نشد، سند ماشین شما به نام شرکت بیمه می‌شود و پرداخت صورت می گیرد.

 

 

با مزایای استثنایی ردیاب خودرو آشنا شوید!!!

امروزه دیگر مردم برای محافظت از خودرو خود، سیستم های مدرن امنیتی را به راه حل های قدیمی ترجیح می دهند. نصب ردیاب خودرو یکی از مطمئن ترین و کارآمدترین راه های محافظت از خودرو در برابر سارقان است. اگرچه قیمت ردیاب خودرو کمی گران است اما احتمال سرقت خودروی شما را تا حدود زیادی کاهش می دهد و حتی در صورت سرقت با وجود آپشن های منحصر به فرد ردیاب براحتی می توانید خودروی سرقتی خود را پس بگیرید. دستگاه ردیاب به کمک فناوری جی پی اس قادر به ردیابی موقعیت خودرو بر روی نقشه است، بنابراین در صورت سرقت ماشین شما  به راحتی می توانید مسیر حرکت خودروی خود را دنبال کرده و آن را پیدا کنید. همچنین در هنگام سرقت می‌توانید ماشین را از راه دور خاموش کرده و مانع از سرقت ماشین خود شوید.

نصب آسان ردیاب بر روی خودرو در کمترین زمان از دیگر مزایای ردیاب به شمار می آید. از این گذشته به دلیل کوچک بودن اندازه‌ی آن، سارقان قادر به تشخیص دادن ردیاب نیستند، بنابراین نمی‌توانند آن را غیرفعال کنند.

در پایان اگر شما نیز ردیاب خودرو را انتخاب کردید برای خرید ردیاب خودرو و اطلاع از قیمت ردیاب خودرو ایران اسمارت لینک زیر را کلیک کنید.

https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html