معرفی و تاریخچه جک تو جوی

 

جی ای اس این روزها به عنوان جک شناخته می شود ، یک خودروساز مشروع در چین است. این کشور یکی از بزرگترین سازندگان وسایل نقلیه در چین از سال 1964 است.

خودروسازان چینی در بیشتر موارد با کمک سازمانهای قابل اعتماد خودرو در سراسر جهان ، روش های دستیابی به بازارهای جهانی را دنبال می کنند. تا کنون ، JAC  موفق به کسب در کل میزان تولیدکنندگان وسایل نقلیه چین از جمله جنرال موتورز ، فولکس واگن و غیره موفق به کسب رتبه22 ام  قرار گرفت و دارای تیتراژ حدود 203 هزار دستگاه را به ثبت رساند.

شرکت کرمان موتور در ایران مسئولیت ورود و موناژ محصولات جک را بر عهده دارد.

از اواخر ، کرمان خودرواین خودرو را با خودروهای هیوندای-آوانته و ورنا جایکزین کرد. تنها انگیزه این سازمان در جایگزینی این بوده است که قسمتی از بازار ماشین های کوچک اسپرت را از آن خود کند. جک توجوی دارای مدعیانی مانند پژو 206 - کیا ریو - و تندر 90 است و به طور مداوم این چالش تلاش می کند.

دی وی دی فابریک جک j5

 

مانیتور فابریک جک دارای امکاناتی مانند مانیتور 7 اینچ با پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz و سیستم عامل اندروید ۶ است. دی وی دی فابریک جک j5  همچنین دارای امکانات ویژه دیگری چون قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون می باشد که قابلیت پشتیبانی از دوربین جلو و عقب و حافظه جانبی (رم)  2 گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت می باشد.