این روزها حیوانات خانگی جزیی از خانواده ها و حتی افراد دوست و عموی آنها هستند ، بنابراین دائماً بر آنها استرس زده می شود و باید دقیقه به دقیقه از اوضاع و احوال آنها اطلاع داشته باشند. هنگامی که همه چیز به پایان رسید ، حیوانات خانگی بسیار دوست داشتنی هستند و می توانند مسئله ای برای خود و صاحبان آنها باشند. این دلیلی است که صاحبان حیوانات خانگی مانند سگ ، گربه و غیره منابع را در ردیاب های حیوان خانگی قرار داده اند تا از بودن در شرایط خطرناک خودداری کنند. ردیابهای مخلوق به نوآوری GPS ، به عنوان مثال ، وسایل نقلیه و ردیاب شخص مجهز هستند که برای شناسایی موجودات سرزنده و جلوگیری از ناپدید شدن از آنها استفاده می شود.

 

 مزایای ردیاب حیوانات

 ردیاب آنلاین

امکان نشان دادن موقعیت جغرافیایی

قابلیت شنود

هنگام ترک موجودات از محدوده از پیش تعیین شده ، هشدار دریافت کنید

 

 

 این روزها با روی کار آمدن موجودی به دنبال نوآوری ، مدلهای مختلفی عرضه می شوند. شما باید قبل از خرید ردیاب مناسب ، به تمرکزهای مهم فکر کنید. با ایران اسمارت همزیستی کنید و با نکات همراه ، خرید فوق العاده و معقول و منطقی کسب کنید.

 نکات مهم قبل از خرید ردیاب حیوانات

 هدف از خرید ردیاب حیوانات

 

انگیزه خرید ردیاب فرض قابل توجهی دارد به فرض اینکه شما می دانید چه نوع ردیابی را جستجو می کنید و چه نکاتی را برجسته می کنید ، می توانید با کمترین هزینه تصمیم درستی بگیرید. به عنوان مثال ، در صورت عدم امکان دنبال کردن مواردی که می توانند از سگهای مختلفی پیروی کنند ، باید اطمینان حاصل کنید که ردیاب انتخاب شده شما برنامه مستقلی دارد که به شما امکان می دهد همه آنها را در یک دید انفرادی ردیابی کنید. یا از طرف دیگر ، در مورد فرصتی خاموش که باید به طور مداوم در مورد حیوان خانگی خود بدانید ، باید یک سیستم زیر را انتخاب کنید که برای ارائه اطلاعات مربوط موجود شما مناسب باشد. همانطور که قبلاً گفتیم ، ردیابها مدلهایی با کیفیت های مختلف دارند. برخی از ردیاب های موجودات می توانند نبض و دمای موجودات را کنترل کنند و حتی سوابق دامپزشکی موجودات را نیز ثبت کنند.

 

 وزن و سایز ردیاب حیوانات

 

 وزن و اندازه ردیاب موجودات چیزهای مختلفی هستند که باید هنگام خرید ردیاب موجودات به خاطر بسپارید. برای برخی از صاحبان حیوانات اهلی ، وزن و اندازه ردیاب قابل توجه است به این دلیل که یک ردیاب عظیم می تواند نژادهای کوچکتر را مختل کند. به این ترتیب ، ردیاب موجود باید سبک و كوچك باشد تا تأثیرپذیری و ناراحتی موجود را به وجود نیاورد و در هر كجا در بدن موجودات موجود باشد.

 

 مجهز به هشدار هوشمند

 یک ردیاب حیوان خانگی کنترل GPS در بیشتر قسمت های دقیق حیوان خانگی شما را تشخیص می دهد. با این حال ، هنگامی که شما به احتمال زیاد ایمنی ، اثربخشی و امنیت را ردیابی خواهید کرد ، پیش از این خواهید فهمید که دانستن اینکه آیا موجودی شما از منطقه مشخص شده عبور کرده است ، هنگام خرید ردیاب ضروری است. در این مرحله یک ردیاب زیر را انتخاب کنید که اگر حیوان خانگی شما از منطقه سرپناه خارج شود یا در ساعات مشکوک حرکت کند ، آلارم لحظه ای برای شما ارسال خواهد کرد.

عمر باتری

کیفیت باتری و تغییر عمر دولت در مکان ردیاب های مختلف. از آنجا که عمر باتری بر نحوه گزارش داده ردیاب تأثیر می گذارد ، در این مرحله شما باید مواردی را انتخاب کنید که به نیازهای شما تکیه کند و به روش زندگی و نیازهای شما اعتماد کند. بیشتر ردیاب های موجودات دارای باتری باتری با بازه زمانی 10 تا چند روز قابلیت استفاده واقعی هستند.

 دکمه SOS

 دکمه SOS یکی دیگر از اجزای خاصی از مدل های ردیاب حیوانات است. افراد بی شماری هنگام پیدا کردن حیوان خانگی از دست رفته به سرعت با یک پناهگاه یا مرکز دامپزشکی تماس می گیرند و نمی توانند به طور قانونی صاحب حیوان گمشده را پیدا کنند. به هر صورت ممکن است ، اگر ردیاب مخلوق با دکمه SOS مجهز شود ، کاشف می تواند با فشردن بست و فشار دادن SOS ، وضعیت موجودات را به صاحبخانه ارسال کند و موجودی گمشده را به او منتقل کند.

مقاومت در برابر آب 

 ضد آب بودن یکی دیگر از موارد مهمی است که باید قبل از خرید ردیاب بدانید. ردیاب هایی که ضد آب هستند در حال خیس شدن هستند و به سیم کشی داخلی یا تراشه آسیب نمی رسانند. بیشتر ردیاب های حیوانات معمولاً ضد آب هستند. این به این دلیل است که ممکن است موجودی وارد آب شود و اگر دستگاه کاملاً ضد آب نباشد ، به دلیل خیس شدن هرگز دیگر کار نخواهد کرد. بدیهی است ، این مؤلفه در انتخاب حیوانات اهلی ، به عنوان مثال ، سگ گربه ، به طور چشمگیری چشمگیر است.