کاربردها و امکانات دستگاه های ردیاب اشخاص قابل حمل، از آنچه که شما فکر می کنید، بیشتر است. از آنها می توان در شرایط بسیار مختلفی، از تضمین امنیت عزیزان گرفته تا بهبود بهره وری در تجارت استفاده کرد.

 

1. استفاده از ردیاب شخصی برای ردیابی سالمندان

مراقب والدین و بستگان سالخورده یا آسیب پذیر باشید، به خصوص اگر فرد موردعلاقه شما دچار آلزایمر و زوال عقل شده است و احتمال اینکه گم شود و یا خطری او را تهدید می کند. با داشتن یک ردیاب GPS ، آنها می توانند استقلال خود را حفظ کنند در حالی که خیال شما نیز راحت است بابت اینکه، چه می کنند و کجا هستند؟

 

2. استفاده از ردیاب شخصی برای ردیابی کودکان و نوجوانان

دل نگرانی والدین برای فرزندان خود تمامی ندارد و آنها همواره نگران خطراتی هستند که کودکان و نوجوانانشان را در محیط بیرون از خانه تهدید می کند. ردیابی کودکان و نوجوانان با ردیاب شخص می تواند امنیت فرزندان شما را بدون ورود به حریم خصوصی آنها، تضمین کند. شما می توانید با کمک این فناوری نوین، هر لحظه از موقعیت دلبند خود مطلع باشید و با مراقبت از راه دور، آرامش را به خود و او هدیه دهید. همچنین ردیاب شخص می تواند راهی برای کنترل عبور و مرور دانش آموزان و دانشجویان باشد.

 

3. ردیاب شخصی برای نگهبانان و افراد تنها

نگهبانان شب و افرادی که در شب به تنهایی کار می کنند و یا مجبور هستند در شب مسافرکشی می کنند، تنها با حمل یک ردیاب GPS شخص می توانند احساس امنیت را به خود و خانوادشان هدیه دهند.

 

4. استفاده از ردیاب شخصی جهت بهبود بهره وری در تجارت

مدیران و کافرمایان شرکت های سازمانی، ادارات دولتی، خصوصی و ... با استفاده از ردیاب شخص می توانند از نزدیک در مسیرها ، بهره وری و کارآیی کارمندان و نیروهای خود قرار بگیرند. کارفرمایان میلیون ها تومان بابت خرید دوربین، تجهیزات حضور و غیاب، تجهیزات امنیتی و کنترلی می پردازند تا از حضور اشخاص مد نظرشان در مکانی که باید باشند اطمینان حاصل نمایند. پس با جرات می توانیم بیان کنیم که ردیاب شخص یک راه حل مناسب و کم هزینه برای حل این مشکل می باشد.

برای مشاهده لیست ردیاب اشخاص لینک زیر را کلیک کنید

https://www.iransmartgps.ir/category/2/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AD%D9%85%D9%84.html