بیماری اوتیسم نتیجه یک اختلال عصبی است که بر عملکرد طبیعی مغز تأثیر می گذارد و مهارت های ارتباطی و تعامل اجتماعی فرد را مختل می کند. افراد مبتلا به اوتیسم در درک ارتباط غیر کلامی ، طیف گسترده ای از تعاملات اجتماعی و آنچه که با شوخی و طنز همراه است ، مشکل دارند.

 ردیابی کودکان مبتلا به اوتیسم
کودک شما ممکن است دچار حمله شود، دوره هایی داشته باشد که او فقط نوع خاصی از غذا را بخورد یا ناگهان دچار بیش فعالی شود. پیگیری همه این موارد دشوار است. با توجه به این شرایط، نوعی سیستم هشدار اضطراری، دستبند اوتیسم یا دستگاه ردیاب شخصی می تواند برای کمک به امنیت این عزیزان مهم باشد و خانواده و مراقبان بتوانند به طور مستقیم در هر کجا که باشند، با آنها ارتباط برقرار کنند. والدین می توانند با قراردادن ردیاب شخص در کیف، لباس و ... کودک خود را ردیابی کرده و بهتر از انها مراقبت کنند.

 

 

ردیاب اسمارتک VT-03  از انواع ردیاب ایران اسمارت دارای مگنت های قدرتمند و همچنین هوشمند در صورت قطع شدن می باشد و با انتخاب نوع عملکرد در دو حالت ارسال موقعیت هر 10 ثانیه یکبار و یا هر 24 ساعت یکبار این امکان را می دهد تا بین 20 تا 360 روز با هر بار شارژ برای کاربر بازدهی داشته باشد. برای اطلاع از لیست و قیمت ردیاب اشخاص لینک زیر را کلیک کنید.

 https://www.iransmartgps.ir/category/2/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AD%D9%85%D9%84.html

ویژگیها و امکانات ردیاب های شخص

 ردیاب های شخصی با توجه به مشخصات و پیشرفته بودن، دارای طیف وسیعی از ویژگی ها هستند، که شامل موارد زیر می شود:

  *قابل استفاده برای افراد سالمند و کودکان

*مقاوم در برابر آب

*مجهز به شنود صدا

س*کارکرد طولانی

*مکالمه دو طرفه