با فناوری ردیاب خودرو می توان مرگ و میر تصادفات جاده ای را کاهش داد !!!

 

تصادفات جاده ای و مرگ و میر ناشی از آن معضلی است که کشور مانند دیگر کشورها همواره با آن روبرو است. هرساله به خصوص در تابستان و ایام نوروز که افراد زیادی به مسافرت می روند ، ما شاهد افزایش میزان تصادفات جاده ای هستیم. در این تصادفات افراد زیادی جان خود را از دست داده و یا دچار نقص عضو می شوند و کودکان و جوانان زیادی نیز از نعمت پدر و مادر محروم می شوند.  حال سوال این است: علت تصادفات جاده ای چیست؟ و چگونه می توانیم از افزایش تصادفات جاده ای جلوگیری کنیم؟

  علت تصادفات جاده ای چیست؟

  شایع ترین علل تصادفات مرگبار خودرو به دلیل سرعت بالا و حواس پرتی راننده به دلیل استفاده از تلفن های همراه می باشد. سرعت زیاد جان بسیاری از افراد را می گیرد و یا آنها را از کار افتاده و معلول جسمی و روانی می کند. بیشتر این تصادفات در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بسیار شایع است. حواس پرتی از پیام کوتاه، تماس ، مکالمه و ... ، از دیگر عوامل تصادفات جاده ای به شمار می آید.

 چگونه می توانیم از افزایش تصادفات جاده ای جلوگیری کنیم؟

 قطعاً یکی از بهترین راه های مقابله با این چالش ، نصب دستگاه های ردیابی خودرو GPS بر روی خودرو است. باید بگوییم که استفاده از ردیاب خودرو به روش های مختلف می تواند حوادث رانندگی را کاهش دهد. دارندگان خودروهای شخصی و مدیران شرکتهای تجاری ، شرکتی و حتی دولتی و سایر مشاغل می توانند در دراز مدت با سرمایه گذاری بسیار ناچیز درآمد زیادی کسب کنند. برخی از مؤثرترین ویژگی های ردیاب خودرو در کاهش تصادفات جاده ای عبارتند از:

  1.اعلام هشدار در صورت بالاتر رفتن سرعت خودرو بیش از سرعت مجاز

2.محاسبه و نمایش سرعت خودرو به صورت لحظه به لحظه

3.بررسی ورود و خروج به یک محدوده‌ی خاص جغرافیایی تعیین شده

4.قابلیت استعلام و دریافت سرعت خودرو توسط پیامک

5. اعلام هشدار در صورت بروز نقص فنی و بررسی وضعیت راننده با امکان نصب میکروفن

 

ایران اسمارت یکی از تامین کنندگان ردیاب می باشد که علاوه بر ردیاب خودرو در زمینه ردیاب شخصی و حیوانات نیز فعالیت می کند. ردیاب های خودرو در مدل های مختلف با ویژگیها و قابلیت های متفاوت به بازار ارائه عرضه می شوند. برای اطلاع از لیست ردیاب های خودرو ایران اسمارت لینک زیر را کلیک کنید.

 

 https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html

شرکت های اجاره خودرو به مجهز کردن خودروهای خود به ردیاب نیاز دارند

 

1. جلوگیری از سرقت خودرو

شرکت های اجاره خودرو در سراسر جهان همواره نگران سرقت و تصادف خودروهای خود هستند و به همین دلیل از دستگاه های ردیابی خودرو برای پیگیری و کنترل ناوگان اجاره اتومبیل خود استفاده می کنند. این سیستم ها، اطلاعات با ارزشی درمورد موقعیت خودرو را در اختیار صاحبان شرکت قرار می دهند. درصورت سرقت خودرو، شرکت می تواند دارایی خود را در چند ثانیه پیدا کند. سیستم ردیاب خودرو این امکان را به آنها می دهد تا خودرو را غیر فعال کرده و برای پس گرفتن آن اقدام کنند


2. کنترل و نظارت بر خودرو از طریق سیستم هشدار ردیاب خودرو

 اهداف سیستم های ردیاب خودرو تنها به ردیابی و اعلام موقعیت محدود نمی شود بلکه بیشتر دستگاه های ردیاب همچنین دارای سیستم هشدار نیز می باشند. سیستم هشدار از قابلیت های ویژه ردیاب خودرو به شمار می آید که صاحبان شرکت می توانند آن را به گونه ای تنظیم کنند که در صورت رخ دادن هرحادثه ای برای خودرو، پیامک آن برروی گوشی آنها ارسال شود.

 

سیستم هشدار گزینه های متفاوتی دارد که صاحب خودرو در کنترل پنل نرم افزار، تنظمیات لازم را بر روی آن انجام دهد. هشدار سرعت، مسیر، حادثه از گزینه های سیستم هشدار محسوب می شود. به این ترتیب که سیستم هشدار در صورت سرعت غیر مجاز، خروج از محدوده تعیین شده و یا حادثه ای مانند گم شدن، صاحب خودرو ر از طریق ارسال پیامک با خبر می سازد.

3. ایمنی راننده خودرو

دکمه SOS از قابلیت های ویژه ای است که بعضی از ردیاب های خودرو به آن مجهز می باشند. پس در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید باشید زیرا این امر می تواند جان رانندگان را نجات دهد. راننده می تواند در موارد اضطراری با فشار دادن این دکمه و نگه داشتن آن، صاحبان خودرو را از موقعیت به وجود آمده باخبر سازد تا برای کمک به او اقدام کنند. این ویژگی خاص در مواقع اضطراری به اثبات رسیده است و بی نهایت بازخورد مشتری را افزایش می دهد.

برای مشاهده ردیاب های خودرو لینک زیر را کلیک کنید

https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html

 

 

مراقبت از سالمندان و کرونا!!!

 

 1 – سالمندان و افراد دارای بیماری مزمن لازم است تا داروهای خود را به طور منظم مصرف کرده و با خوردن غذاهای سالم و سبزیجات تازه ایمنی بدن خود را بالا ببرند. بهتر است این افراد داروها، مواد غذایی، ملزومات ضروری و ... را برای چندین هفته تهیه کنند تا مجبور به خروج از خانه نشوند.

2- بهداشت فردی را بیش از پیش رعایت کنند. شستن دستها به طور مکرر با آب و صابون و برای حداقل 20 ثانیه یک توصیه اساسی است، همچنین در مواردی که نمی توانند دستهای خود را بشویند، بهتر است از ژل های ضدعفونی کننده استفاده کنند. روزانه سطوح خانه و وسایل الکترونیکی پر مصرف مانند گوشی تلفن، تبلت، لپ تاپ و ... را  ضد عفونی کنند. 

 

 

3- برخی از سالمندان با فرزندان خود در یک منزل زندگی می کنند و اعضای خانواده از چند نسل می باشند. بنابراین لازم است تا خانواده ها این نکات را در نظر بگیرند. 

*از کودکان و دیگر اعضای خانواده بخواهند تا فاصله یک متری را رعایت کنند. 

*بهتر است وسایل شخصی، لیوان ، بشقاب، قاشق و ... افراد سالمند را از دیگران جدا نمایند. 

*در صورت امکان سرویس بهداشتی و اتاق اختصاصی برای آنها انتخاب کنند و در غیر این صورت سرویس بهداشتی منزل را به طور مکرر ضدعفونی کنند. 

* از لمس، بغل کردن و بوسیدن سالمندان جدا خودداری کنند. 

* سجاده، چادر نماز، مهر و تسبیح شخصی برای افراد سالمند اختصاص دهند. 

*خرید و تهیه مایحتاج و امور روزمره خارج منزل خود را به فرد دیگری غیر از عضو سالمند بسپارند.

*ترجیحا غذاهای پخته شده کامل برای سالمندان تهیه شود. 

* در صورت داشتن علائم سرفه، عطسه و تب در عضو سالمند در منزل کلیه نکات مراقبتی برای سالمند را فراهم و محیط استراحت وی را مکررا ضدعفونی کنند.

*در صورت داشتن تب و سرفه و عطسه در هرکدام از اعضا خانواده، حتما از ماسک استفاده نمایند.  

4- افراد سالمندی که به تنهایی زندگی می کنند، لازم است تا اطلاعات کافی در مورد علائم، نشانه ها و ... در مورد ویروس کرونا  به دست بیاورند تا درصورت بروز هر کدام از علائم با دکتر خود مشورت کنند. همچنین خانواده این افراد برای اینکه نگرانی کمتری در مورد آنها داشته باشند، می توانند یک ردیاب شخص برای سالمند خود تهیه کنند. درواقع استفاده از ردیاب سالمندان گامی موثر در جهت محافظت از سالمندان خانواده به شمار می آید. زیرا می توانیم در هر لحظه از زمان از وضعیت و موقعیت مکانی فرد سالمند خود باخبر شویم و در صورت لزوم به طور شخصی و یا از طریق مناسب به کمک او برسیم.  

 

5- سالمندان باید با افراد نزدیک خود ارتباط برقرار کنند. اکنون زمان مکالمه با افرادی است که باید در برنامه روزانه شما گنجانده شده اند زیرا در صورت بیمار شدن ممکن است به کمک آنها نیاز پیدا کنید. در صورت بروز عفونت Covid-19 در جامعه شما، با اعضای خانواده ، سایر اقوام و دوستان خود صحبت کنید تا پاسخ خود را دریافت کنید. اگر محله شما دارای یک وب سایت یا صفحه رسانه های اجتماعی است، عضو آن شوید تا اخبار لازم را کسب کنید.

ردیاب های شخصی چه کاربردهایی دارند؟

کاربردها و امکانات دستگاه های ردیاب اشخاص قابل حمل، از آنچه که شما فکر می کنید، بیشتر است. از آنها می توان در شرایط بسیار مختلفی، از تضمین امنیت عزیزان گرفته تا بهبود بهره وری در تجارت استفاده کرد.

 

1. استفاده از ردیاب شخصی برای ردیابی سالمندان

مراقب والدین و بستگان سالخورده یا آسیب پذیر باشید، به خصوص اگر فرد موردعلاقه شما دچار آلزایمر و زوال عقل شده است و احتمال اینکه گم شود و یا خطری او را تهدید می کند. با داشتن یک ردیاب GPS ، آنها می توانند استقلال خود را حفظ کنند در حالی که خیال شما نیز راحت است بابت اینکه، چه می کنند و کجا هستند؟

 

2. استفاده از ردیاب شخصی برای ردیابی کودکان و نوجوانان

دل نگرانی والدین برای فرزندان خود تمامی ندارد و آنها همواره نگران خطراتی هستند که کودکان و نوجوانانشان را در محیط بیرون از خانه تهدید می کند. ردیابی کودکان و نوجوانان با ردیاب شخص می تواند امنیت فرزندان شما را بدون ورود به حریم خصوصی آنها، تضمین کند. شما می توانید با کمک این فناوری نوین، هر لحظه از موقعیت دلبند خود مطلع باشید و با مراقبت از راه دور، آرامش را به خود و او هدیه دهید. همچنین ردیاب شخص می تواند راهی برای کنترل عبور و مرور دانش آموزان و دانشجویان باشد.

 

3. ردیاب شخصی برای نگهبانان و افراد تنها

نگهبانان شب و افرادی که در شب به تنهایی کار می کنند و یا مجبور هستند در شب مسافرکشی می کنند، تنها با حمل یک ردیاب GPS شخص می توانند احساس امنیت را به خود و خانوادشان هدیه دهند.

 

4. استفاده از ردیاب شخصی جهت بهبود بهره وری در تجارت

مدیران و کافرمایان شرکت های سازمانی، ادارات دولتی، خصوصی و ... با استفاده از ردیاب شخص می توانند از نزدیک در مسیرها ، بهره وری و کارآیی کارمندان و نیروهای خود قرار بگیرند. کارفرمایان میلیون ها تومان بابت خرید دوربین، تجهیزات حضور و غیاب، تجهیزات امنیتی و کنترلی می پردازند تا از حضور اشخاص مد نظرشان در مکانی که باید باشند اطمینان حاصل نمایند. پس با جرات می توانیم بیان کنیم که ردیاب شخص یک راه حل مناسب و کم هزینه برای حل این مشکل می باشد.

برای مشاهده لیست ردیاب اشخاص لینک زیر را کلیک کنید

https://www.iransmartgps.ir/category/2/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AD%D9%85%D9%84.html

 

 

 

ردیاب ماهواره ای خودرو چه امکاناتی دارد؟

 ردیاب ماهواره ای چیست؟ ردیاب ماهواره ای خودرو چه امکانتی دارد؟ آیا امروزه ردیاب برای هر خودرویی لازم و ضروری است؟

در اینجا برخی از امکانات ردیاب خودرو را نام بریم امیدواریم برای شما مفید باشد :

 

  1. ردیابی لحظه‌ای خودرو
  2. خاموش کردن خودرو از راه دور
  3. تعریف کردن سرعت مجاز برای خودرو بر حسب کیلومتر که اگر سرعت خودرو بیش‌تر از سرعت مجاز تعریف شود به صاحب خودرو پیغام هشدار فرستاده می‌شود.
  4. تعریف محدوده مجاز جغرافیایی برای عبور و مرور خودرو که در غیر این صورت هشدار برای صاحب خودرو ارسال می‌شود.
  5. مشاهده مسیر پیموده شده توسط خودرو با زمان و تاریخ دقیق
  6. شنود صدای داخل کابین در مواقع ضروری
  7. دارای باطری پشتیبان در مواقع قطع برق اصلی خودرو
  8. پنل و اپلیکیشن اختصاصی و کاربر پسند جهت ردیابی آنلاین
  9. ارسال هشدار در صورت حمل خودرو با جرثقیل و یا خودروبر و جابجایی با استفاده از شوک سنسور داخلی
  10. امکان استفاده برای انواع خودروهای سنگین دارای برق 24 ولت
  11. کلید هشدار مورد استفاده در مواقع اضطراری برای راننده
  12. قابلیت فعال کردن و غیر فعال کردن سیستم ردیاب خودرو GPS  با اس ام اس SMS
  13. پشتیبانی از تمامی اپراتور ها تلفن همراه ( ایرانسل ، همراه اول ، رایتل ، تالیا ) و اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا

برای خرید ردیاب ماهواره ای خودرو لینک زیر را کلیک کنید

https://www.iransmartgps.ir/category/1/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88.html

معرفی دی وی دی فابریک آریو

 

دی وی دی فابریک آریو z300 از انواع دی وی دی فابریک شرکت خلیج کمپانی می باشد که با دو برند وستر و اسمارتک به شما صاحبان این خودرو پیشنهاد می شود. آپشن ها و امکانات این دی وی دی واقعا منحصربه فرد است. در ادامه با این امکانات بیشتر آشنا خواهید شد.

 مانیتور فابریک آریو z300 برند وستر

*مانیتور 7 اینچ

*پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GH

*سیستم عامل اندروید ۶

*حافظه جانبی (رم)  ۲ گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت و امکان ارتقا با SD Card تا ۲۵۶ گیگابایت

*پشتیبانی از میرور لینک ( سیتم ایفون  و اندروید )

*وضوح تصویر p 1080

*پشتیبانی از درگاه    OBD خودرو و TPMS  از طریق بلوتوث

*قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون

*پشتیبانی از دوربین جلو و عقب

*پشتیبانی از سیستم کن باس و کنترل فرمان خودرو

*رزولوشن تصویر Full HD 1024*768

*پنل ال سی دی TFT

*تاچ اسکرین منحصر به فرد G+G حرارتی با قابلیت دریافت چند تماس در لحظه

*دارای بلوتوث ورژن 4  با قابلیت نمایش نام و تلفن مخاطبین و پخش موزیک A2DP  با کیفیت فوق العاده و  وای فای داخلی 4G/3G

*دارای ۲ درگاه یو اس بی

*خروجی تصویر / ورودی تصویر

*دارای خروجی کامل آمپلی فایر (جلو/عقب/ساب ووفر)  4X45W

 

معرفی دی وی دی فابریک لیفان

 

انتخاب یک سیستم صوتی مناسب برای خودرو لیفان با توجه به برندهای مختلف دشوار است. دی وی دی مانیتور فابریک لیفانX60  از انواع مانیتور فابریک لیفان شرکت خلیج کمپانی می باشد که در ادامه با مشخصات آن از برند وستر آشنا می شوید.

مانیتور فابریک لیفانX60  

 

*مانیتور 8 اینچ 

*پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz

*سیستم عامل اندروید ۶

*حافظه جانبی (رم)  ۲ گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت و امکان ارتقا با SD Card تا ۲۵۶ گیگابایت

*پشتیبانی از میرور لینک ( سیتم ایفون  و اندروید )

*وضوح تصویر p 1080

*پشتیبانی از درگاه    OBD خودرو و TPMS  از طریق بلوتوث

*قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون

*پشتیبانی از دوربین جلو و عقب

*پشتیبانی از سیستم کن باس و کنترل فرمان خودرو

*رزولوشن تصویر Full HD 1024*768

*پنل ال سی دی TFT

*تاچ اسکرین منحصر به فرد G+G حرارتی با قابلیت دریافت چند تماس در لحظه

مانیتور فابریک مزدا قدیم 3

 

انتخاب یک سیستم صوتی عالی مزدا در بازار با وجود برندهای مختلف بسیار دشوار می باشد. از این رو شرکت خلیج کمپانی مانیتور فابریک مزدا و دی وی دی فابریک مزدا را با دو نوع برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می دهد.در ادامه مطلب تصمیم داریم تا اطلاعات بیشتری از مانیتور فابریک مزدا قدیم 3 برند وستر را به شما عزیزان ارائه دهیم، پس با ما همراه شوید.

مشخصات دی وی دی مانیتور فابریک مزدا قدیم3 برند وستر به شرح زیر می باشد:

*مانیتور 7 اینچ 

*پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz

*سیستم عامل اندروید ۶

*حافظه جانبی (رم)  ۲ گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت و امکان ارتقا با SD Card تا ۲۵۶ گیگابایت

*پشتیبانی از میرور لینک ( سیتم ایفون  و اندروید )

*وضوح تصویر p 1080

*پشتیبانی از درگاه    OBD خودرو و TPMS  از طریق بلوتوث

*قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون

*پشتیبانی از دوربین جلو و عقب

*پشتیبانی از سیستم کن باس و کنترل فرمان خودرو

*رزولوشن تصویر Full HD 1024*768

*پنل ال سی دی TFT

*تاچ اسکرین منحصر به فرد G+G حرارتی با قابلیت دریافت چند تماس در لحظه

*دارای بلوتوث ورژن 4  با قابلیت نمایش نام و تلفن مخاطبین و پخش موزیک A2DP  با کیفیت فوق العاده و  وای فای داخلی 4G/3G

*دارای ۲ درگاه یو اس بی

*خروجی تصویر / ورودی تصویر

معرفی مانیتور تویوتا کمری 2008

 

مانیتور فابریک تویوتا کمری 2008 برند اسمارتک از محصولات عالی شرکت خلیج کمپانی می باشد که انتخابی عالی برای خودرو لوکس تویوتا کمری به شمار می آید. امکانات و مشخصات منحصربه فرد و عالی این مانیتور بسیار رضایت بخش است. در ادامه با ویژگیهای مانیتور فابریک تویوتا کمری 2008 بیشتر آشنا خواهید شد.

 

 

مانیتور فابریک تویوتا کمری 2008

 

 

*مانیتور 10 اینچ

* سیستم عامل اندروید 6

*پشتیبانی از دوربین جلو و عقب

*پردازشگر ۴ هسته ای  1.6GHz

* حافظه جانبی (رم)   ۱ گیگابایت DDR3 و حافظه اصلی (رام) ۱۶ گیکابایت

*پشتیبانی از میرور لینک ( سیتم ایفون  و اندروید)

*وضوح تصویر p 1080

*پشتیبانی از درگاه    OBD خودرو  TPMS از طریق بلوتوث

*قابلیت نصب گیرنده دیجیتال تلویزیون

*پشتیبانی از سیستم کن باس و کنترل فرمان خودرو

*رزولوشن تصویر Full HD 1024*768

*پنل ال سی دی TFT

 

 

 

 

معرفی دی وی دی فابریک تیبا

 

تیبا خودرویی ارزان قیمت با آپشن های خیلی معمولی است که در حقیقت به‌ نوعی فیس‌لیفت پراید نیز محسوب می شود. شرکت سایپا تولید این خودرو را به عنوان دومین خودروی ملی ایران از سال 1388 آغاز کرده است. سیستم صوتی کارخانه این خودرو بسیار ساده است و از امکانات مدرن روز خبری نیست. دی وی دی فابریک تیبا برند وستر انتخابی عالی برای ارتقای سیستم صوتی این خودرو محسوب می شود.

مانیتور فابریک تیبا از امکانات و ویژگیهای بی نظیری برخوردار است.

 

امکانات و قابلیت های مانیتور فابریک تیبا

 

 

* پشتیبانی از سیستم کن باس و کنترل فرمان خودرو

* پشتیبانی از دوربین جلو و عقب

* سیستم عامل اندروید6

* پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz

* مانیتور 7 اینچ

*تاچ اسکرین منحصر به فرد G+G حرارتی با قابلیت دریافت چند تماس در لحظه

*دارای بلوتوث ورژن 4  با قابلیت نمایش نام و تلفن مخاطبین و پخش موزیک A2DP  با کیفیت فوق العاده و  وای فای داخلی 4G/3G

*دارای ۲ درگاه یو اس بی

*خروجی تصویر / ورودی تصویر

 

 

 

 

 

 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
<-blogads->